Τα Ναυπηγεία Κυνοσούρας εξελίσσονται με γοργούς ρυθμούς σε ένα ναυπηγοεπισκευαστικό κέντρο υψηλών προδιαγραφών, εστιάζοντας σε παραδοσιακές αλλά και πιο εξειδικευμένες επισκευές πλοίων, κάνοντας παράλληλα χρήση των μοναδικών του εγκαταστάσεων για τη ναυπήγηση και ανακύκλωση πλοίων, στην καρδιά της Μεσογείου.
Στο πλήθος εργασιών και υπηρεσιών που προσφέρουν τα Ναυπηγεία Κυνοσούρας όλα αυτά τα χρόνια περιλαμβάνονται η μετατροπή δεξαμενόπλοιων μονού τοιχώματος σε δεξαμενόπλοια διπλού τοιχώματος, υδροβολή υψηλής πίεσης, βαφή δεξαμενών έρματος και δεξαμενών φορτίου, δεξαμενών φορτίου και καταστρωμάτων, αντικατάσταση στεγανωτικών δακτυλίων αξονικών συστημάτων χωρίς δεξαμενισμό, αφαιρέσεις και επισκευές ελίκων χωρίς δεξαμενισμό, αφαιρέσεις και επισκευές ελίκων χωρίς δεξαμενισμό, αντικαταστάσεις στροφαλοφόρων, αντικαταστάσεις σφαιροτριβέων, περιστροφής γερανών, σωληνώσεις, αντικαταστάσεις χαλύβδινων ελασμάτων και εκτεταμένες επισκευές μηχανημάτων.
Τα Ναυπηγεία Κυνοσούρας ιδρύθηκαν τη δεκαετία του 1960 από τον αείμνηστο Κωνσταντίνο Θ. Διαμαντή, που στην αρχή είχαν επικεντρωθεί στη ναυπήγηση πλοίων και στη συνέχεια στις επισκευές και την ανακύκλωση πλοίων.
Το GIOCONDA ήταν ένα από τα πλοία που κατασκευάστηκαν στα Ναυπηγεία Κυνοσούρας και εκείνη την εποχή ανήκε στην Oceanis Maritime. Καθελκύστηκε το 1975 και πριν μετονομαστεί σε ZAKYNTHOS, είχε μήκος 87,33 μ., πλάτος 13,50 μ. και βάθος 4,20 μ., ενώ διέθετε δύο οκτακύλινδρες μηχανές MWM και μπορούσε να επιβιβάσει 520 επιβάτες.
Στο Ναυπηγείο ναυπηγήθηκαν τουλάχιστον 2 ακόμη πλοία, και συγκεκριμένα το GEORGIOS (ιδιοκτησίας Φραγκιαδάκη) και το KASTALIA (ιδιοκτησίας ΕΛΜΕΣ). Το KASTALIA πωλήθηκε στη STENA και μετονομάστηκε σε STENA ARCADIA. Επίσης, για το ελληνικό Πολεμικό Ναυτικό ναυπηγήθηκε και το δεξαμενόπλοιο OURANOS – A416.